2 Günlük Kaçamak Planı-1 (Kapadokya)

Merhabalar; Başlıktan anladığınız üzere bugün sizlerle kısa ama keyifli , Türkiye’de Bodrum, Çeşme, Antalya gezi klişeleri dışında gidilecek hatta ve hatta çok daha fazla eğlenebileceğiniz yerlerden birinden bahsedeceğim.

Eşimin doğum gününde onu farklı bir yere götürmek istiyordum. Arkadaşlara haber verip sürpriz doğum günü kutlama planları tabiki bana göre değil. Bu yüzden evlendikten sonra ilk planı farklı bi ambiyans ‘ta hem eğlenceli, yorucu hemde dinlendirici romantik birşey yapmak istedim. Tabiki birkaç araştırmam sonucu aklıma kapadokya fena halde yatmıştı. İkimizinde görmediği  farklı bir deneyim olacaktı. Öncelikle otel araştırmasıyla başladım. Kaç gün kalmamız gerektiğini planlamak için de organizasyon yapmam gerekiyordu. Bunun için sabah yola çıkma saatimizden dönüş saatimize kadar ki tüm planı hem araştırdım, hemde tabiki ufak yardımlarla halletmeye çalıştım.(Çalışmadım insanları günde 74646456 kez arayıp taciz ettim 🙂 )

Nitekim herşeyi kafamda oturtmuştum. Bana da sürpriz olacaktı. Oteli ayarladım Ankara’dan yola çıktık. yaklaşık 3.5 saat sonra Kapadokya’ya girer girmez gözlerimiz büyümüştü. Çünkü inanılmaz farklı bi ambiyans. Tabiri caizse şehrin rengi bile farklı. Otelimize yerleştik ve tabii oteller alışılmışın dışında mağara konsepti.( Lüks mağara 🙂 ) Hemen oraya özgü ne yiyebiliriz diye çarşıya çıktığımızda bize testi kebabını önerdiler ve inanın yediğimiz en güzel şeylerden biriydi. Hala arada gidip yesek mi diyoruz. Sonra planladığım üzere bizi otelden bi araç almaya gelecekti ve büyük bi grupla 3 saatlik atv turu yapacaktık. Ben eşimin bu planı seveceğine emindim ama ”hayatımda bu kadar keyif almamıştım ” cümlesini de beklemiyordum. Atv turundan sonra bitmiş bi halde otele kendimizi zor attık diyebiliriz. Tabiki hazırlanıp yeni lezzetler denemeye çıktık. Ne yesek hayran kalıyorduk. Küçük bi çarşı turundan sonra yorgunluktan uyuyakalmışız. Fakat tabi ki daha bitmedi. Sabah hemen kahvaltı yapıp küçük bir kültür gezisi için düştük yollara. Her yer o kadar etkileyici ki büyüleniyorsunuz. Aralıklarla çömlekçilere denk geldik ve bir tanesinde bizde denedik. Harika kareler yakaladık. Şarap almasak olmazdı , turasan ‘dan şarap aldık. Asmalı konak vs. görülmesi gereken heryeri gördük. Eee doğum günü bunun neresinde demeyin, oraya geliyorum.. Akşam ayarladığım Seten Restaurant‘ a gittik ve telefonla onlarca kez ”bi problem çıkmaz dimi, pastayı hallettiniz mi , masanın fotoğrafını atar mısınız?” diye taciz ettiğim hanımefendi herşeyi o kadar güzel hazırlamış ki ben hazırlasam o kadar özenmezdim 😀 bizi mükemmel ağırladılar. En önemlisi eşim harika bi gece geçirdi. Masa muazzamdı , lezzetlere söylenecek söz yok. Şimdi diyeceksiniz ki kapadokya’ya gidip balona binmediniz mi? İşte bi onu yapmadık. Çünkü iki gün inanılmaz yorulduk son gece keyif yaptık doğum günü kutladık ve erkenden otele dönüp dinlendik. sabah çok erken uyanıp balona binmek cazip gelmedi. Yani kısacası iki gece kaldık ve ikimiz içinde harika bi deneyim oldu. Kısa, dolu dolu ve eğlenceli bi tatil istiyoruz derseniz bence bi düşünün derim..